vrijdag 11 februari 2011

Goudbaar kopen en actuele goudprijs

Al weer een tijd niet actief geweest op mijn blog echter ben ik wel begonnen met het opbouwen van een stukje vermogen buiten het financiële system in de vorm van goud. Na het nieuws van de gebeurtenissen in Cyprus is het bewustzijn bij mij weer goed wakker geschut dat de crisis echt aan de voordeur staat. En vooral dat het risico van het financiële systeem, waar vooral de Nederlanders de afgelopen decennia blindloos op hebben vertrouw actueler en reëel is dan velen zich realiseren. Ik ben de afgelopen twee jaar bezig geweest met het opbouwen van vermogen in goud in de vorm van goudbaar / goudstaaf. Ik heb voor mij zelf besloten dat het hebben van edelmetaal dus het inbouwen van bescherming in mijn vermogen belangrijker is dan het behalen van het beste rendement. Daarom koop ik goudbaar bij zodra ik een duidelijke dip in de mark zie. Ik hou zelf aan dat indien in een week de prijs meer dan 4 % daalt een opportuun moment is. Ik koop nu al twee jaar aan bij GoldRepublic en sla via hun mijn goudbaar op in Zurich. GoldRepublic heeft een bewezen trackrecord en een vergunning van de AFM. Ik kan u aanraadden eens een product video van hun te bekijken. klik hier voor meer informatie over het eenvoudig kopen van goudbaar Op de zelfde site is het ook mogelijk om de live goudprijs bij te houden

Geen opmerkingen:

Een reactie posten